آقا گرسنگی برای من اصلا شوخی بردار نیست، یعنی قشنگ خط قرمزمه! 😲😨🙄
من از ساعت ۹ صبح به بعد، رسما وارد فاز ناهار می شم. یعنی کوچک ترین صدای قاروقوری از شکمم بلند بشه، رفتم واسه ناهار! حالا شما هر اسمی می…
من از ساعت ۹ صبح به بعد، رسما وارد فاز ناهار می شم. یعنی کوچک ترین صدای قاروقوری از شکمم بلند بشه، رفتم واسه ناهار! حالا شما هر اسمی می…