آقا گرسنگی برای من اصلا شوخی بردار نیست، یعنی قشنگ خط قرمزمه! 😲😨🙄

من از ساعت ۹ صبح به بعد، رسما وارد فاز ناهار می شم. یعنی کوچک ترین صدای قاروقوری از شکمم بلند بشه، رفتم واسه ناهار! حالا شما هر اسمی می…

ادامه خواندنآقا گرسنگی برای من اصلا شوخی بردار نیست، یعنی قشنگ خط قرمزمه! 😲😨🙄