تعمیرگاه خوب, تعمیرگاه بد !

تعمیرگاه داریم تا تعمیرگاه ! 😲😨😱
چند روز پیش دوستان رفته بودم شیشه جلوو ماشین رو که ترک خورده بود , بدم عوض کنن اما در شهری در فاصله ۶۰ کیلومتری وین , قیمتش واقعا یک سوم قیمت وین بود, میدونستم باید یک جای کار , کلکی توش باشه! 😨😱
ساعت ۱۱ قرارمون بود, میخواستم از وین راه بیوفتم که دیدم خانومه زنگ زد گفت, میتونی ۱۰-۱۵ دقه دیرتر بیای, ,چونکه مشتری قبلی دیر اومده, نمیخوام معطل شی!😱
فهمیدم که شروع شد , گفتم باشه مشکلی نیست , ممنون که زنگ زدی! 😨😱
آقا من درست ۲ دقه مونده بود به ۱۱ رسیدم در کارگاه اینا, دیدم خانومه از دور منو دید با لبخند اومد سراغم, که ماشین رو بیار اینجا پارک کن و بعدشم خیلی دوستانه بهم گفت, همین بغل یک شاپپینگ سنتر خیلی بزرگ هست, میتونی بری اونجا سرت حسابی گرم میشه, ساعت یک بیا ماشین رو ببر, میدونم اونجا بهت خوش میگذره!😲😨
از قیمت هیچی نگفت , ۲۲۰ تا طی کرده بودیم, منم هیچی نگفتم فقط پرسیدم , تلفن منو که داری؟
گفت دارم , برو خیالت راحت, از وقتت لذت ببر , اشکالی پیش اومد, بهت زنگ میزنم!


یعنی خداییش مطمئن بودم که زنگ خواهد زد و خواهد گفت, اینجاشو و اونجاشم باید درست کنیم و خرجش بیشتر میشه و منم که اینهمه راه رو تا اونجا رفتم, باید بگم, اشکالی نداره, هر کاری لازمه, انجام بده! 😲
آقا رفتم تو اون مرکز خرید,چه جای خوبی هم بود, همه مغازه های معروف رو داشت, همه جور رستوران و فست فود و کافی شاپ, تا یک خورده فروشگاه ها رو تماشا کردم غذایی خوردم, به چه سرعتی شد ۱۲:۵۰ , هیچ زنگی هم کسی به من نزد!😱
موقع برگشت , تا خانومه منو از دور دید, همچین دست تکون میداد و خوشحال شد که فکر کنم دخترام هیچ وقت تا حالا اینقد از دیدن باباشون خوشحال نشدن! 😲
دیدم ماشین رو شیششو عوض کردن, پارک کردن جلوو در خروجی پارکینگ!
رفتم پیش خانومه , گفتم خیلی هم عالی, چه زودم تموم کردین, چقدر میشه خرجش ؟!
گفت, همونی که گفته بودم, ۲۲۰ تا !
معمولا یک انعامی هم میدن اما چونکه این خانوم خودش رئیس بود, دیگه بهش انعام نمیدن, تشکر کردم و پولو دادم, موقع خدا حافظی, خانومه گفت , من خیلی سعی کردم واست تمیز تمیزش کنم اما نشد!
فهمیدم که کلک اینجا بوده و شیشه دست دوم برام گذشته, آخه شیشه نو دیگه احتیاجی به تمیز کردن نداره!
گفتم اشکالی نداره , حالم اما خیلی گرفته شد, خداحافظی کردم و رفتم پیش ماشین.
شیشه رو چک کردم, نو نو بود😱
در ماشینو که باز کردم, دیدم این طفلی داخل ماشین رو جوری تمیز کرده که برق میزنه , تازه فهمیدم , منظورش از تمیز کردن چی بوده !
پیاده شدم رفتم پیشش بغلش کردم, گفتم من خیال کردم شیشه رو میگفتی !
شوهرش اومد بیرون,گفتم خیلی خانوم خوبی داری اما نترس, نمیخوام بدزدمش!😁
گفت, ای بابا, من خیال کردم, میخوای ببریش, خوشحال شدم! 😂🤣
هر چی به خانومه اصرار کردم که واسه تمیز کردن, پولی بگیره, قبول نکرد که نکرد, گفتم عزیز من, وین واسه همچین تمیز کردنی, ۶۰-۷۰ یورو پول میگیرن.
گفت نه, من خودم دوست داشتم برات تمیز کنم, رضایت شما, بهترین پاداشه واسه ما 🌹🌷🌺😍🙏

Link on Facebook 

#وین #اتریش #شیشه_ماشین #تعمیرگاه #خاطره #انسانیت #مهدی_امیری #سرگرمی #اطلاعات #گردشگری #توریست #MehdiAmiri #Mehdi_Amiri #MehdiAmiriOfficial #MehdiParsnewsAmiri #MehdiViennaAmiri

👍 ❤️ 😂 😮 😢 😡 👎

دیدگاهتان را بنویسید