هر خورشت ایرانی بخواین، ۲۰ دقیقه‌ای میزارم واستون رو میز؛ خوشمزه، جا افتاده و مامان‌پز! 😨😨😎

دوستان گلم، با اجازتون دیشب رفتم تو کار پخت و پز، اونم چه پخت و پزی! قشنگ افتادم به جون پیاز و گوشت! حدودا ۳ کیلو پیاز رو سرخ کردم…

ادامه خواندنهر خورشت ایرانی بخواین، ۲۰ دقیقه‌ای میزارم واستون رو میز؛ خوشمزه، جا افتاده و مامان‌پز! 😨😨😎

تعمیرگاه خوب, تعمیرگاه بد !

تعمیرگاه داریم تا تعمیرگاه ! 😲😨😱 چند روز پیش دوستان رفته بودم شیشه جلوو ماشین رو که ترک خورده بود , بدم عوض کنن اما در شهری در فاصله ۶۰…

ادامه خواندنتعمیرگاه خوب, تعمیرگاه بد !