آقا گرسنگی برای من اصلا شوخی بردار نیست، یعنی قشنگ خط قرمزمه! 😲😨🙄

من از ساعت ۹ صبح به بعد، رسما وارد فاز ناهار می شم. یعنی کوچک ترین صدای قاروقوری از شکمم بلند بشه، رفتم واسه ناهار! حالا شما هر اسمی می…

ادامه خواندنآقا گرسنگی برای من اصلا شوخی بردار نیست، یعنی قشنگ خط قرمزمه! 😲😨🙄

بازم همون بلای همیشگی سرم اومد!😲😨😱Oldtimer Guntramsdorf

https://youtu.be/HsTP0AtiQhA   دوستان, من عاشق این رستوران‌های بین‌راهی توی اتوبان‌های اتریش هستم. چند روز پیش که رفته بودم شیشه جلوی ماشینم رو که ترک داشت عوض کنم، توی شهری به…

ادامه خواندنبازم همون بلای همیشگی سرم اومد!😲😨😱Oldtimer Guntramsdorf