این نونا, چن باشه خوبه؟! 😲😨😱
اینا دوستان، نونهای بسیار خوشمزه اتریشی هستن که بهشون میگن زمل (SEMMEL), جون میدن واسه صبحانه، تازش خیلی عالیه! صبح ها وقتی که میخوان اینا رو بخورن، چند دقه ای…
اینا دوستان، نونهای بسیار خوشمزه اتریشی هستن که بهشون میگن زمل (SEMMEL), جون میدن واسه صبحانه، تازش خیلی عالیه! صبح ها وقتی که میخوان اینا رو بخورن، چند دقه ای…