آقا، من اصلا اهل صبحانه نیستم. اما چونکه دارم با یکی از دوستام میرم بیرون و معلوم نیست کی به ناهار برسم، بلند شدم یه چیزی بزنم که یکوقت از گشنگی از حال نرم! 😱

۳ تا تخم مرغ رو نیمرو کردم. تو یک لیوان، یک قاشق غذاخوری رب رو با نمک، فلفل و پودر سیر مخلوط کردم، روش آب داغ ریختم و خوب هم زدم. بعدش هم ریختم روی نیمروها و گذاشتم ۳-۴ دقیقه خوب با هم مخلوط بشن و جا بیفتن. هم زدن و اینور اونور کردن دائمی غذا موقع آشپزی هم که از تفریحات سالم منه! 😂😍
بعضیها به این غذا میگن “تخم مرغ ربی”، بعضیها هم “املت قهوهخونهای”! 💖 من اصلاً کاری به اونش ندارم, اسمشو که نمیخوام بخورم! فقط میخوام بگم که اینقدر خوشمزه بود که از اول تا آخرش داشتم با خودم میگفتم کاشکی ۶ تا تخم مرغ درست کرده بودم!😲
باور کنین, هرچی میخوردم, سیر نمیشدم! اما بین خودمون بمونه، تازگیها، من هر چی دیگم که میخورم سیر نمیشم! 😨😱
خلاصه، شما هر اسمی میخواید روش بزارید، ولی به من که صبح اول صبحی، از چلوکباب سلطانی هم بیشتر چسبید! 🤩😍😎🙏
#مهدی_امیری #وین #اتریش #سرگرمی #اطلاعات #گردشگری #توریست #MehdiAmiri #Mehdi_Amiri #MehdiAmiriOfficial #MehdiParsnewsAmiri #MehdiViennaAmiri #املت #صبحانه #املت_ربی #املت_قهوه_خونه_ای #آشپزی #خوشمزه #صبحانه_فوری
