سلام به روی ماه تکتک شما دوستان عزیز و بامحبت، روزتون بخیر و شادی! ❤️
دیروز با دمای بالای ۳۵ درجه، گرمترین روز امسال تا به اینجا بود. دوستان گلم، دل رو به دریا — یعنی همان دانوب زیبای خودمان — زدیم! جاتون خالی، به همراه یکی از دوستان اومدیم لب آب تا کمی بشینیم و از دیدن دانوب زیبای آبی لذت ببریم. ☀️
با اینکه زود رسیده بودیم و هنوز رستوران باز نشده بود، اما کارکنان اونجا که از عزیزان ترکیهای هستن، با همان مرام و خصلت مهماننوازی قشنگی که دارند، به ما لطف کردن و گفتن حالا که تا اینجا اومدین، بفرمایین بشینین؛ بعد هم قبل از شروع کار رستوران، یک قهوه عالی برایمان آماده کردن. راستش رو بخواهید، اینجور محبتهای بیتکلف و باصفا، خیلی به آدم میچسبه و حس خوبی میده. ☕️✨
تماشای مردمی که با قایقها و پدلبردهاشون🙄 روی آب حرکت میکردند و از تابستان لذت میبردند، واقعاً تماشایی بود. زندگی همین ثانیههای گذراست؛ بیایید سخت نگیریم، از زیباییهای اطرافمون لذت ببریم و حالش رو ببریم. 🥰
در ضمن، جالبه بدونید این فضایی که توی فیلم میبینید، فقط نصف عرض رودخونه دانوبه! اون خونهها و درختهای سرسبزی که اون طرف آب مشخصه، در واقع روی جزیره مصنوعی دانوب (Donauinsel) ساخته شدن و پشتِ اونها، قسمت اصلی و بخش دیگه رودخونه قرار گرفته. 🏝️🙏
شاد و تندرست باشین عزیزان، لایک و کامنت هم یادتون نره! 🌹😍🙏
#دانوب #رستوران #کافه #قهوه #قایقرانی #تابستان #طبیعت #تفریح #رودخانه #آرامش
#مهدی_امیری #وین #اتریش #سرگرمی #اطلاعات #گردشگری #توریست #MehdiAmiri #Mehdi_Amiri #MehdiAmiriOfficial #MehdiParsnewsAmiri #MehdiViennaAmiri
