میگن نرخ تورم اینجا بین ۳-۴ درصده! 😨😱🙄

پس چرا ما میریم خرید، واسه همین چیزایی که تو عکس میبینین باید ۶۰-۷۰ درصد بیشتر بدیم؟! 😱

نمیدونم این مثال به اینجا میخوره یا نه اما میگمش 🙄 ما دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو؟! 😨

آقا گوشتی که پارسال میخریدم کیلویی ۱۱ یورو، الان همون گوشت رو میگه ۱۷ یورو! تازه قصابی ترکی که ما فقیر فقرا از اونجا خرید میکنیم! 😱

شاید واقعا من ریاضیم خوب نیست، شما بگین این الان ۳ درصد گرون شده؟! 😱

گوجه فرنگی میخریدیم قرمز و رسیده خوشمزه خوشه ای، کیلویی ۲ یورو و ۴۹ سنت، الان شده ۴ یورو و ۵۰ سنت! این ۴ درصد گرون شده؟! 😨

یک شیشه نسکافه اون روز دیدم ۲۰۰ گرمی ۱۷ یورو، واقعا چشامو چند بار مالیدم که خواب ندیده باشم! 😲🙄

اونوقت میگن نرخ تورم ۴ درصده چونکه درسته که اینا گرون شده، اما عوضش مسافرت های لاکچری با کشتی ارزون شده، قیمت ویلاهای سلطنتی پایین اومده، بنزین هواپیما خیلی گرون نشده…

میگم داداش ملت نون ندارن بخورن اونوقت شما میگی بیا برو کروز، ارزون شده؟! 😱

من که میگم هر جوری که دلشون میخواد ما رو میچرخونن، فرق زیادی هم نمیکنه تو خاورمیانه باشی، تو اروپا باشی یا چین و ژاپن و آفریقا!

زمونه بدی شده دوستان، خدا عاقبت هممونو بخیر کنه! 😲😨🙏

 

شما چطور؟ وضعیت قیمت‌ها و خرید روزمره تو شهر یا کشور شما چطوریه؟ فکر نمیکنین که این گرون شدنِ بی‌رویه‌ی قیمت‌ها، اصلاً واقعی نیست و داره به طور مصنوعی ایجاد میشه تا جیب مردم رو خالی کنن؟! 🤔

Link on Facebook

,مهدی_امیری ,وین ,اتریش ,سرگرمی ,اطلاعات ,گردشگری ,توریست ,MehdiAmiri ,Mehdi_Amiri ,MehdiAmiriOfficial ,MehdiParsnewsAmiri ,MehdiViennaAmiri ,تورم ,گرانی ,خرید ,گوشت ,قیمت ,بازار ,زندگی ,اقتصاد ,اروپا

👍 ❤️ 😂 😮 😢 😡 👎

دیدگاهتان را بنویسید