خورشت هرچی دم دستته!

دوستان عزیزم، قبلنا این اشتباه رو میکردم اما دیگه نمیکنم! میومدم به این خورشت میگفتم خورشتِ لوبیا، همه شاکی میشدن که نه، تو اینو از خودت درآوردی! حالا هر اسمی…

ادامه خواندنخورشت هرچی دم دستته!

اینم ما سه نفر, من و دو تا دخترام 

من از این دنیا چی میخوام، یه جعبه مداد رنگیبکشم رو تنِ دنیا رنگ...... عجب روز قشنگی شد این روز, من و دخترام و روز پدر و کادو و آشپزی…

ادامه خواندناینم ما سه نفر, من و دو تا دخترام