این نونا, چن باشه خوبه؟! 😲😨😱

اینا دوستان، نون‌های بسیار خوشمزه اتریشی هستن که بهشون میگن زمل (SEMMEL), جون میدن واسه صبحانه، تازش خیلی عالیه! صبح ها وقتی که میخوان اینا رو بخورن، چند دقه ای…

ادامه خواندناین نونا, چن باشه خوبه؟! 😲😨😱

آخرش این شیکم, کار دست من میده! 😲😱🙄

خب دوستان, اینم از غذای اتریشی بسیار خوشمزه اما خطرناک دیروزمون با دخترم لاریسا شرح کامل ماجرا در اینستاگرام در آدرس زیر : اگر که منو هنوز در اینستا فالووو…

ادامه خواندنآخرش این شیکم, کار دست من میده! 😲😱🙄