دوستان گلم، مرغه که یادتونه چند روز پیش پخته بودم، ۳ کیلو بود؛ چونکه بچهها نتونستن بیان، همش موند رو دست خودم! نوشته بودم که میخوام با همون رونهای پخته شده در فر، خورشت قورمه سبزی درست کنم!
یکی از دوستان، خانم Nima Dehghani گفت چرا فسنجون درست نمیکنی، خیلی خوشمزه میشه. گفتم تا حالا درست نکردم، حالا شما پیشنهاد کردی، حتماً امتحان میکنم! دودل بودم اما واقعیتش، چونکه این مرغه رو با یک عالمه ادویه جات تو فر تنوری کرده بودم، یکم شک داشتم؛ اما دیگه گفتم هر چه بادا باد!

آقا، من که دیگه میدونین، مثل یارو که ارباب حلقهها بود، من ارباب کنسروهاام! 😂 فورا یک کنسرو فسنجون باز کردم، گوشتا رو هم ریش ریش کردم و ریختم توش. گذاشتم روی شعله بالا، تا خواست جوش بیاد زیرشو کم کردم و گذاشتم نیم ساعتی جا بیوفته!
به جون عزیزتون نامرداش دروغ میگن، همچین فسنجونی تا حالا تو عمرم نخورده بودم! مزه عالی، نه زیاد ترش، نه زیاد شیرین، درست همونی که دوست دارم. ۲ روز ناهارم همین بود. باور کنین روز دوم اینقد عجله داشتم این فسنجون رو بخورم که دیگه تا ساعت ۹ بیشتر نتونستم طاقت بیارم؛ ساعت نه و نیم صبح، ناهارمو خورده بودم! 🐓🍛
میدونم که قیافهای نداره، بقول معروف رخش خوب نیست اما هر چی بگین، مزش تا دلتون بخواد لذیذ و بینظیر بود! 🤩😍😎
#مهدی_امیری #وین #اتریش #سرگرمی #اطلاعات #گردشگری #توریست #MehdiAmiri #Mehdi_Amiri #MehdiAmiriOfficial #MehdiParsnewsAmiri #MehdiViennaAmiri #آشپزی #فسنجون #خوشمزه #شکمو #آشپزی_آسان #پست_جدید
