!به این میگن درخت آلبالو, هر کی میخواد آلبالو پلو بپزه, بیاد نویسندهٔ نوشته:Mehdi Parsnews Amiri نوشته منتشر شده است:30.05.2024 دسته نوشته:Allgemein / Informations about Vienna اطلاعات مربوط به وین نظرات نوشته:0 دیدگاه دوستان در پارک بغل خونمون, یک درخت آلبالو کشف کردم به چه بزرگی, تمام محله رو مربای آلبالو میده اما حیف که این اتریشی ها, اصلا میونه ی خوبی با آلبالو ندارن بهش میگن گیلاس وحشی! #آلبالو #مربا #آلبالو_پلو #درخت #گیلاس #وحشی 👍 واکنش به مطلب 👍 ❤️ 😂 😮 😢 😡 👎 👍 0 ❤️ 0 😂 0 😮 0 😢 0 😡 0 👎 0 شاید دوست داشته باشید Comparing Popular Internet Browsers: Which One is Right for You? 21.02.2023 مکالمات روزمره برای آموزش زبان انگلیسی Daily Conversations for learning English 09.02.2023 Bringing Joy to Her World: Simple Ways to Keep Your Woman Happy 10.03.2023 دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخدیدگاهبرای نظر دادن، نام یا نام کاربری خود را وارد کنید برای نظر دادن، ایمیلتان را وارد کنید نشانی وب سایت خود را وارد کنید (اختیاری) ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. Δ