!به این میگن درخت آلبالو, هر کی میخواد آلبالو پلو بپزه, بیاد نویسندهٔ نوشته:Mehdi Parsnews Amiri نوشته منتشر شده است:30.05.2024 دسته نوشته:Allgemein / Informations about Vienna اطلاعات مربوط به وین نظرات نوشته:0 دیدگاه دوستان در پارک بغل خونمون, یک درخت آلبالو کشف کردم به چه بزرگی, تمام محله رو مربای آلبالو میده اما حیف که این اتریشی ها, اصلا میونه ی خوبی با آلبالو ندارن بهش میگن گیلاس وحشی! #آلبالو #مربا #آلبالو_پلو #درخت #گیلاس #وحشی 👍 واکنش به مطلب 👍 ❤️ 😂 😮 😢 😡 👎 👍 0 ❤️ 0 😂 0 😮 0 😢 0 😡 0 👎 0 شاید دوست داشته باشید امروز چی بخوریم؟! 😲😨🙄 30.10.2025 Schwedenplatz & Rotenturmstrsse میدون سوئدی ها و خیابان برج قرمز در وین 28.10.2023 مترجمین ایرانی در آلمان iranische Dolmetscher in Deutschland 25.01.2012 دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخدیدگاهبرای نظر دادن، نام یا نام کاربری خود را وارد کنید برای نظر دادن، ایمیلتان را وارد کنید نشانی وب سایت خود را وارد کنید (اختیاری) ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. Δ