!به این میگن درخت آلبالو, هر کی میخواد آلبالو پلو بپزه, بیاد نویسندهٔ نوشته:Mehdi Parsnews Amiri نوشته منتشر شده است:30.05.2024 دسته نوشته:Allgemein / Informations about Vienna اطلاعات مربوط به وین نظرات نوشته:0 دیدگاه دوستان در پارک بغل خونمون, یک درخت آلبالو کشف کردم به چه بزرگی, تمام محله رو مربای آلبالو میده اما حیف که این اتریشی ها, اصلا میونه ی خوبی با آلبالو ندارن بهش میگن گیلاس وحشی! #آلبالو #مربا #آلبالو_پلو #درخت #گیلاس #وحشی 👍 واکنش به مطلب 👍 ❤️ 😂 😮 😢 😡 👎 👍 0 ❤️ 0 😂 0 😮 0 😢 0 😡 0 👎 0 شاید دوست داشته باشید Mehdi Amiri CEO & Founder of Parsnews Austria Group 25.06.2020 کبابی بهار نون داغ کباب داغ تهرانBahar Kababi Tehran 18.10.2024 A Feast for the Senses: The Vienna Summer Film Festival and Culinary Delights on Rathausplatz 17.07.2023 دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخدیدگاهبرای نظر دادن، نام یا نام کاربری خود را وارد کنید برای نظر دادن، ایمیلتان را وارد کنید نشانی وب سایت خود را وارد کنید (اختیاری) ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. Δ
A Feast for the Senses: The Vienna Summer Film Festival and Culinary Delights on Rathausplatz 17.07.2023