هر خورشت ایرانی بخواین، ۲۰ دقیقه‌ای میزارم واستون رو میز؛ خوشمزه، جا افتاده و مامان‌پز! 😨😨😎

دوستان گلم، با اجازتون دیشب رفتم تو کار پخت و پز، اونم چه پخت و پزی! قشنگ افتادم به جون پیاز و گوشت! حدودا ۳ کیلو پیاز رو سرخ کردم…

ادامه خواندنهر خورشت ایرانی بخواین، ۲۰ دقیقه‌ای میزارم واستون رو میز؛ خوشمزه، جا افتاده و مامان‌پز! 😨😨😎