نون داغ، چی‌چیه داغ میگفتن؟! 😲😨🙄

دوستان، بهترین و خوشمزه‌ترین چیزی که در شام حاضری امشبم بود، همون نون خوشگلیه که میبینین؛ خودم همین الان پخته بودم، داغِ داغ! ما شنیده بودیم «نان داغ، کباب داغ»،…

ادامه خواندننون داغ، چی‌چیه داغ میگفتن؟! 😲😨🙄

🥖 نون میپزُم آی نون میپزُم!

شاید باورتون نشه، اما برای من هیچ‌چیزی به اندازه‌ی ورز دادن خمیر و پختن نون آرامش‌بخش نیست. گاهی این پروسه اونقدر برام «مدیتیشن» محسوب می‌شه که وسط بمال‌بمالِ خمیر، همون‌جا…

ادامه خواندن🥖 نون میپزُم آی نون میپزُم!