یعنی خدا رو خوش میاد که من باز امشبم شکم گشنه سر رو بالش بزارم؟!

ناهارظهرم که مکدونالد بود, اینم از شام شبم! هر کی برنامه غذایی منو دنبال کنه, فکر میکنه دارم با مرتاض های هندی رقابت میکنم یعنی باورتون میشه که من الان…

ادامه خواندنیعنی خدا رو خوش میاد که من باز امشبم شکم گشنه سر رو بالش بزارم؟!

همبرگر هم, همبرگر های خودم ! 🙄💖😍😎

یادش بخیر، آخرین باری که در ایران همبرگر خوردم، سال ۱۹۷۵ در تهران بود؛ در یک همبرگر فروشی به اسم یکتا, توی یکی از فرعی های خیابون پهلوی . نمیدونم…

ادامه خواندنهمبرگر هم, همبرگر های خودم ! 🙄💖😍😎