خورشت هرچی دم دستته!

دوستان عزیزم، قبلنا این اشتباه رو میکردم اما دیگه نمیکنم! میومدم به این خورشت میگفتم خورشتِ لوبیا، همه شاکی میشدن که نه، تو اینو از خودت درآوردی! حالا هر اسمی…

ادامه خواندنخورشت هرچی دم دستته!

چه خورشتی بشه این! 🌹😍💖😎

آقا، من با وجودی که هنوز حاضر نشده و نخوردمش، می‌خوام با اجازه شما اساتید جسارت کنم و بگم اگر این اونی بشه که انتظارش رو دارم، قورمه‌سبزی و کوبیده…

ادامه خواندنچه خورشتی بشه این! 🌹😍💖😎