یک خورشت, ۳ بار در هفته؟! 😲😨🙄

دوستان باورتون میشه که من هفته پیش، ۳ بار خورشت بادمجون درست کردم؟! 😱
بار اولش برای خودم بود که طبق معمولِ همیشه بدون گوشت درست کردم. دخترم وقتی شنید، گفت: واسه منم بذار کنار. گفتم: این بدون گوشته، تو فردا بیای برات دوباره با گوشت درست می‌کنم! 🌹
فرداش درست وقتی خودشو رسوند که خورشت و پلو حاضر و آماده بود. بهش گفتم: نمی‌دونم چرا خورشتم امروز یک‌خورده ترش‌مزه‌ست! امتحان کرد و گفت: نه! اتفاقاً خیلی هم خوشمزه‌ست! 🙄
آقا، ما غذا رو کشیدیم، دخترم گفت: نه بابی، مثل اینکه واقعاً گیاه‌خوار شدی! نگاه کردم دیدم، ای داد و بیداد، یادم رفته بود گوشت بریزم تو خورشت! 🤦‍♂️😲
گفتم: گیاه‌خوار نشدم بابا، پیر شدم، همه‌چی یادم میره! 😲😨


خلاصه گفت: اما بابی، اصلاً مهم نیست، این‌قدر خوشمزه‌ست که من هرچی مونده رو می‌برم! (فکر کنم نمی‌خواست من ناراحت شم 😍)
نیم ساعت قبل از اینکه بره، سریع گوشت‌ها رو از تو فریزر درآوردم و گذاشتم با لعاب خورشت ۱۰-۲۰ دقیقه‌ای با هم قل خوردن. خیلی مزه‌ش فرق کرد؛ گفتم: حالا ببر، این شد خورشت بادمجون اصلِ بابی‌پز! 😁🤩😎
بعداً بهم گفت با دوستاش خوردن و همه عاشق خورشت بادمجون ایرانی شدن! 🤩😎
خبر به دختر کوچیکم رسیده بود؛ گفت: بابی شنیدم بدون من خورشت بادمجون درست کردین!
گفتم: آره، تو هم اگر هوس کردی برات درست کنم، این که دیگه غصه نداره!
گفت: آره، اما با گوشت لطفاً! 😱 دیدم بله، خبرِ فراموشکاری من به گوش اونم رسیده بود! 😉
خلاصه برای بار سوم بادمجون درست کردم، اما این‌بار دیگه واقعاً با گوشت! چه خورشتی هم شده بود، جاتون خالی. عکس‌هایی که می‌ذارم مخلوطی از این ۳ روز مختلفه!
اما چرا من همیشه می‌تونم به این راحتی و سرعت بادمجون درست کنم؟ چونکه همیشه بادمجون سرخ‌شده و آماده تو فریزر دارم! 🤩😍😎

Link on Facebook

#خورشت_بادمجان #آشپزی #آشپزی_ایرانی #خاطره #غذای_ایرانی #مهدی_امیری #وین #اتریش #سرگرمی #اطلاعات #گردشگری #توریست #MehdiAmiri #Mehdi_Amiri #MehdiAmiriOfficial #MehdiParsnewsAmiri #MehdiViennaAmiri

👍 ❤️ 😂 😮 😢 😡 👎

دیدگاهتان را بنویسید